Платнената градинка на Ида

И така... след дълги дни рязане на шестоъгълници, обличането им с плат, след което събирането им в цветчета....резултата до днес е следния:
Изчислено е колко шетоъгълника са ми нужни за направа на одеяло с размери 204 Х 184 см - общо 2268 шестограма. :) От тях- 903 събрани по седем в цвят , което означава ,че трябва да изработя още 61 цветя, тъй като  56 са съшити и още 12- подготвени.
 Днес довърших и схемата, по която ще събирам одеялото, ето я и нея:


Готви са и три части от общо 20 -те правоъгълни елемента, които оформят цялото одеяло


Ето я и моятя мини- градинка от 40 -те готови цветя




Подготвила съм и известно количество шестоъгълници за основата


И така, материалите в лявата кошничка, трябва да се приготвят в цветя и шестоъгълници както в дясната ,


което означава още много дни и седмици труд, но аз не съм се нито изморила, нито- отчаяла. Напротив , интусиазма ми е неизчерпаем и знам, че един ден това цветно одеяло-мечта, ще е застлано на спалнята в Чокманово.
А до тогава... ще измайсторя колко ли още други неща?! Защото само да шия това макар и много пъстри одеяло, ще ми е скучно :) . А аз не харесвам скуката, а и тя ман не ме долюбва - вътре в мен е пъргаво, нетърпеливо, слънчево , бълбукащо и динамично. Мога да правя доста неща едновремено- казват, било характерно за представлтелките на нежния пол- значи ще да е от това. Само не знам от де идва желанието ми да мога да върша поне още 10 пъти по толкоз??! То ще е от звездната конфигурация, в която са били разположени звездите на небето, когато са ми нарушили спокойното живуркане, плувайки в майчината утроба и са ме извадили  принудително навън в този толкова непознат и странен свят. Това ме е накарало да рева с пълно гърло за страх на мама. И да знаете, вероятно за това и всички бебета плачат- щото искат обратно в коремчетата на майките си ;) . Ха-ха! :)

От мен - лека нощ и спокойни сънища!

Коментари

  1. Поздравления за упоритостта, вдъхновението и ентусиазма!!! Чакам да видя одеялото в готовия вид, а през това време-многото други творения, бьди здрава!!!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Размисли на глас за домашното огнище

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?