Коледната работилничка на Ида

На път е да се изтърколи още една година от живота ни, за някои била добра, за други, не чак толкова. И по една или друга причина всички сме вперили поглед в новата - с надежда, куп желания и мечтаейки  какво искаме да ни се случи през 2015 година.
Когато наближи  ноември, в работилничката на Ида( т.е. -аз) закипяв оживление. Цялата стая се осейва с платчета с коледни мотиви, панделки, ширити, перли, списания с идеи, шаблони...
Всичко само с една цел, да зарадвам хората, които съм преценила , че искам тази година да ''докосна'' чрез моите малки изненади. Дали успявам ? Истината знаят само хората, които са получили моите пакетчета, а всъщност- щастието е личен избор, нали така? Точно както избора ни на облеклото ни за този ден, сами избираме да се радваме или- ядосваме, и каквато и новина да получим да й позволм да ни разстрои или-не.
Ида е щастлива, когато успява да зарадва другите, когто успее чрез направеното от ръцете и ума й , да усмихне някого щастливо, да разпали блясък в нечии очи, да разтупти нечие сърце по-бързо. Разбира се , има си и свои правила- да шие за хора, които по някакъв начин- познава. Тогава може по-точно да изработи правилното нещичко, което да провокира усмивка и разливаща се топлинка по тялото...
И така, какво се случи тази година в работилничката й?
Аз ще ви покажа...
Три бутилиери  в различна цветова гама и- кройка за различни хора:




Куп подложки за кафе и чай:






Едно голямо стенно пано


 Куп малки миниатюри за стена




Две калъфки за възглавнички





Едни подложки- коледна звезда и купчинка маки камбанки и сърчица



И така, за тази година плана е изпълнен, коледната работилничка на Ида затваря врати до следващатата предколедна треска, но винаги има готовност да изпълни някоя екстремна поръчка, в сучай на необходимост.
АХ,  да - рекламации - не се приемат!!!
И така... довиждане, до следващата Коледа! Ще бъда безкрайно щастлива, ако всеки, когото се опитах да зарадвам тази година, е зарадван истнски!
Весела Коледа и много коледна магия ви пожелавам от сърце !

Коментари

  1. Ида е една прекрасна личност. Познавам я лично( това е хвалба )! Запознахме се случайно. Аз бях паднала, а тя се наведе, плесна ми два шамара и ми показа как сама да стана. Ей такава е Ида! Винаги е тук, когато ми трябва и винаги ми показва как да се справям сама. А когато ме прегърне... Знаете ли колко е меко, топло и уютно в прегръдките и ! Като в приказка е!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Радост! Радвам се, че съм помогнала :) .

    ОтговорИзтриване
  3. Весели празници, вълшебнице Ида!!! Прекрасни подаръци, сътворени с много любов!!! Влюбих се във възглавничката с котето :)

    ОтговорИзтриване
  4. Не знам дали тук е мястото да го напиша, но съм много развълнувана... тази сутрин изненадващо получих малко пакетче с прекрасно съдържание...
    Мила вълшебнице Ида, почти бях забравила какво е усещането да получиш нещо неочаквано по пощата...тръпката е неописуема с думи....а за съдържанието... възхитена съм от това, което са сътворили сръчните ти ръце!!! Огромно БЛАГОДАРЯ!!! За мен е чест, че те познавам!!! Щастлива 2015 година!!! С обич, Елина

    ОтговорИзтриване
    Отговори

    1. Ели, страшно се радвам, че моята коледна изненада , се превърна в новогодишна радост за теб,важен е резултата! Благодаря за милите думи и за твоето отношение към мен през всичките години, от както четеш моя блог, за топлото посрещане във Видин и твоята готовност за помощ, която винаги съм срещала в твое лице! Нека годината и за теб да е прекрасна и щедра във всяко отношение!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат