Моите първи хексагони

Винаги съм искала да ушия нещо със шестоъгълници, в представите ми се въртеше някакво одеяло например... Но, че ще се влюбя така безвъзвратно в несесера на Мартин от групата ни по пачуърк в Барневил- Картере и ще го пожелая до такава степен, че да се изтезавам да шия хексагончета с големина на страната от 1 см - не съм вярвала.
Е, да , но е факт! И не само този несесер от света на дреболийките в приказното царство на изделията от платнени остатъци накара да бие сърцето ми по-бързо, а и всички дреболийки, които се оказаха в книгата на Мартин, от която тя си бе спретнала несесера и бе така мила да ми даде да ползвам. Какво ли няма в нея: дрешки за ролкови сантиметри, шивашки несесери, игленици с рзлични причудливи форми, портмонета за стотинки, кошнички ...Опитах се да си я поръчм някъде, уви, оказа се изчерпана. Е, ще снимам явно повечко...
Та ето я книгата:
Време е за учене на японски! Да разбира се, японска е книгата. Стигнах до извода, че каквото търпение имат японките за изработване на дреболийки и дребни детайли с такова финно съвършенство, май никоя друга нация не притежава.
Ето го и моя несесер- като модел:
И... какво правих в последните два часа днес:
Само ще спомена- увлече ме, но трябва да си давам почивки- на всеки 45 мин - 15 такива , като правя и специални упражнения срещу умората в ръцете, раменете и кръста - взела съм решение да се науча на този алгоритъм на живот и труд, за да мога да се радвам на любовта си към шиенето и бродирането докато съм жива. Да , коства ми голямо усилие- първо да се откъсна от работата си тъкмо, когато съм се вдъхновила и второ- да правя упражненията, но пък обещания резултат за постепено отшумяване на доста от болежките е привлекателна цел .
И така, продължавам с рязането и тропосването на малките шестоъгълничета.

На вас- топла и уюутна вечер!

Коментари

  1. Стискам палци бързо да овладееш новата схема труд/ почивка и да ти стане навик... ;)

    ОтговорИзтриване
  2. А несесерът обещава да е превъзходен!!!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат