Едно вълшебно място

Не мога да пропусна д не ви го покажа. Това изкуствено езеро сред каменните ферми ме впечатли още през пролетта с цъфналия си като факел червен рододендрон. Тогава обаче не се шмугнах, да отбия от пътя и да го снимам. Е, сега обаче го сторих, защото си мислех, че няма с какво по вече да бъда изненадана, но се лъжех!Разбира се, рододендрона бе прецъфтял..
В момента който щях да подмина мястото, сякаш нещо ме накара да завъртя глава натам и оооо, Боже, каква красота се откри пред погледа ми!!!




Това - от пръв поглед. Питах се, къде са се крили тези кали през април, че дори не съм и забелязала намек, че ще има кали там? Ама то какви кали бе хора, то това са огромни храсти, с огромни цветове, снимах ръката си до една от тях, за да ви дам реална представа за размера й


И така, кривнах отправия път за да се потопя в ето тази идилична магия както на мястото, така и на неговата растителност. И се замислих над факта, че колкото и да сме захласнати по розите, крсотата може да се постигне и без тях, ефекта ''уау'' от тези три високи цвята на растението , приличащо на огромна мента( не го знам какво е) не закъсня, когато ги фиксирах



Хайде сега да ви разходя безмълвно в 30 -на кадъра, а вие ще си решите дали ви е харесало тук или- не? Аз исках са мога да нагазя в тревата и да се доближа до растението с громните листа, за да поседна, да погледам във водата, мога да предположа само, че има и рибки и жабки и... , но по две причини не го сторих- чуждата собственост и комарите...мммм, алергична съм към тях, уви!
Приятна фоторазходка!

























Магията на това място се крие в съвместимостта и допълването на каменните построики с растенията, дърветата, храстите. Всико изглежда така, сякаш не е докосвано от човешка ръка а е произлязло от Създателя. Ефекта е поразителен, както и едрината на метличината, която ококорено надничаше над другите листа край дървото, до което бях паркирала



И така, аз седнах в колата и продължих за Шербург. А извода , който си направих бе, че никога не трябва да подценяваме едно място  и , че винаги можем да бъдем неочаквано изненадани от места, които на пръв поглед не будят любопитството ни.

Усмихнат ден ! :)

Коментари

  1. Вълшебно местенце си открила, браво!!! Дано си му се насладила и заради мен ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Приказно е. Точно по моя вкус. Човешката намеса е толкова умела и деликатна,че всичко изглежда толкова естествено. Благодаря ти за това удоволствие,че успях да му се насладя,макар и само виртуално.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта