При кого ще отиде подаръка с жребий?

И така, дойде ред да направя достояние на всички ни кой ще получи моя подарък?
Много мислих над идеята предай нататък, смятам да я осъществя - в близко бъдеще. Моята мисъл когато пуснах поста си бе ибаче аз да подаря нещичко от себе си някому - познат или - непознат от мен човек, четящ блога ми. Така и ще останат нещата.
И така 9 участника има в този жребий- всички коментирали публикацията ми. Написах имената на малки листчета,


 сгънах ги и ги рабърках.


И... изтеглих името на Домът е там, където е сърцето.


Моля, за пощенски адрес на печелившия на имейла на блога ми.

За да не се получи така, че спечелилия да не се обади до края на февруари( давам малко по-дълъг срок, защото всичко се случва и не всеки всеки ден чете блогове ;)  ) изтеглих последователно още двама от вас. Втория изтеглен е- Николина Петрова.


 А третия е Дияна.


Почти съм готова и с подаръка си- ето това стенно пано:

 

Понеже има и бродерия, малко се забавих,но ще бъде готов в близките дни.
Желая ви слънчев във душите ден  :) !



Дива

Коментари

  1. Ауу, голяма изненада! Паното е повече от прекрасно! Благодаря от сърце! Ще продължа "Предай нататък" като и аз зарадвам някого, четящ моят блог. Изпълни сърцето ми с еуфория след последните ми тъжни дни! Бъдете здрави и щастливи, ти и твоето семейство!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно пано изработваш за късметлийката,Илиана.През моите очи е в стил "Прованс",но това няма никакво значение.Надявам се да му се радват всеки път, когато го погледнат.Честито на стената , която ще краси .Аз пък ще очаквам следва– щите ти вдъхновения–творения ,които ще постваш тук.Поздрави,просто Мария

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятно красиво провансалско пано!!! Честито на печелившия / Тайничко му завидях... ;) / !!!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат