Залез над океана - в процес- 1

И така, мръднах стъпка напред. За да мога да бъда полезна на прошиващите, които имат желание да правят също пачуърк- картни, ще се постарая да показвам всяко ниво на наслагване и следваща стъпка.
Това, което съм направила до момента е грубия фон на небето с платове. Хубаво е да се използват меланжирани мостри, от серията ''Батик'', а който има мерак да боядисва сам платове, може да използва и такива. Аз все още не съм боядисала собствен плат, не съм имала вопиющо и неутолумо желание да пробвам това, а и не съм убедена, че после няма да ми се разливат цветовете, ако се наложи изпиране( а то рано или късно се налага).
И така, след изрязване на отделните цветови кунтури, не изхвърляйте нито едно парцалче, което ви е останало от рязанетпо, дори и лентички с 3-4 мм ширина, може да ви дотрябват, така, че си ги приберете в кутийка, така, както са смесени - не пречи.

 Ето това е резултата до момента:



Следващата стъпка - добавяне на влакна филц, за ''размиване на контурите''.
Тъй като при платовете, няма как да се получи смесването , което е възможно при боите, за получаване на по- плътен или- по-прозрачен цвят и негов нюанс, аз постигам това с помощта на филца и шифона.
Предварително трябва да сте наясно, че работата е пипкава изисква освободена от напрежение психика, защото както някои биха казали, това е пипкав и изнервящ процес. И ако до сега тегелирах с един цвят макара, при добавяне на филца, се сменя с всеки цвят и макарата, както такава, която е с цвета на филца, така и понякога такава с цвета на основата, за получаване на ефекти.
За днес се настоях права - за да виждам добре наслагването на цветовете, шия права, а не седнала на стол- така имам ''птичи поглед'' над картината и ако не ми хареса нещо, мога да корегирам веднага.
Лека вечер!

Коментари

  1. Ех,как искам да съм чайка и да гоня този топъл залез,далече,далече,.....просто Мария

    ОтговорИзтриване
  2. Внимавай какво си пожелаваш Мария, че да не ми кацне утре някоя чайка на оградата, а аз да не знам, че си ми дошла на гости... :) !

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат