Подаръци....

И така, още една година се изтърколи... Порастнах с още една годинка .... И получих два неочаквани подаръка! и един- по собствено настояване- два бели дървен фенера с различни големини, които ще ми пасват перфектно за романтичната градина в Чики-Чоки. Не мога да ги покажа, защото са опаковани в хартии за предстоящото си пътуване до България през август с Вилфрид.
Първо, получих възможността да си избера мечтаната от мен люлка за релакс , за която бленувах от две години, дано избора ми е удачен, тъй като поръчката е интернет, а  в магазините за мебели в Германия няма изобилие от такива продукти. Ето я моята висяща кошница тук.
А втория ми подарък е тази макси- орхидея, един прекрасен Фалчо!

По- удивотелното в този подарък е, че Вилфрид ми я е купил с чистото съзнание, че аз няма да мога да си я взема с мен , защото летя,т.е. ще се наложи той да се грижи два месеца за нея сам- това си е направо израстване, като се има предвид  неговата пасивност в отглеждането на цветята и , че когато ме е нямало в къщи, а той си е бил там, пак друг човек е идвал да полива цветенцата ми :).

И така.. Имах един прекрасен рожден ден, който освен че бе чудесен  поради невероятния избор  наресторант - този , на замъка във Васербург чиято тераса бе до самата вода и се любувахме на прекратна гледка от патици, лебеди :


и платноходки в Бодензее, а също и изпратихме слънцето зад хоризонта

  

 Денят имаше и много щур завършек със кънтри танци в стил "менует" и "сарабанда" на поляните до замъка, тъй като се оказа, че има някакъв празник на рицари...
А аз в знак на благодарност купих на Вилфрид...един Христов венец в мини вариант:


Сега ще трябва да се погрижи и за него :) !


Емоции! И то- все хубави!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта