Първи кълнове...

Вчера получих нови снимки от строежа на зимната ни градина и в добавка имаше няколко разбира се и от... моята слабост- градината ми. Бях помолила като цъфнат ирисите и няколко фрзйики , да ми ги снимат. Това, което не бях очаквала обаче, бе снимката с наболата тревица в моята романтична градина. Толкова много им се зарадвах, че не мога да не го споделя тук! :)


Докато се прибера и вече ще е за косене :) ! Майтап, разбира се, но бавничко, къде по -трудничко, къде- по лесничко - нещата се случват!!!
Тайната??? - Мерак - Вяра -Воля - Упорство - Инат . Да,да, добре прочетохте - инат. Че за къде без него??? Мисля си дори, че точно той ми е помагал в най- трудните моменти в живота - да се заинатя  и да не се откажа !
И ето ги разбира се и ирисчетата :) :



Пожелавам ви  ведър и усмихнат петък !

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта