Пролетен полъх за моите нари в дневната -продължение

И така...след доста пауза по ушиването им, поите пролетни одежди за нарите до камината отново са актуални. И не само, напредват ли напредват и искрено се надявам до преди да си тръгна към Германия, да  се кипрят върху възглавниците долу.
Няма да пиша много, а ще ви представя девет готови половинки - остават още три.
Тогава ще дойде момента на поставяне на циповете, нещо, което признавм си винаги ме разстройва, защото ме нерви!




  


 



И така...остават още три половинки за големите калъфки   и един куп малки калъфчици за възглавнички с най- различни размерчета...:) 
Хубава вечер за вас! 

Прегръщам ви топло!
Дива 


Коментари

  1. Толкова са пролетно зелени , че чак ми се прииска да поседна като на зелена морава !
    Само не разбрах какво точно ще рече " половинки " - имаш предвид лицевата част или ще се сглобяват на по - големи блокове тези ?

    ОтговорИзтриване
  2. Половинки, защото всяка калъфка има лице и гръб. А аз ги правя все едно с две лица, т.е. винги можеш да я завъртиш и да се потопиш в нова картинка...:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ахааа , разбрах сега :))))
    Това ще рече , по моите бабини сметки - общо пет калъфки , нали ?
    Аз пък , в началото помислих , че ще са поне десет и се чудех къде аджеба ще ги слагаш всичките :))))
    Определено чакам с нетърпение готовите калъфки !

    ОтговорИзтриване
  4. На мнението съм на Юлката, но аз мога само да полегна на зелената моравка. От моите ръце никога не биха излезли такива прекрасни бродерийки. Такава комбинация на платове и бродерия го може само един човек, на когото се възхищавам!!!!
    Таня - почитателка

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат