Новото зимно кожухче на Родопите...

Зимата е отново в своя вихър от два дена. Наваля толкова сняг за 8 часа, колкото не съм виждала от както купихме нашата къща .
Когато слизах онзи ден към града, взех със себе си и фотоапарата и снимах всичко, което успях по пътя си.
Надявям се и вие да се насладите на тази зимна приказка и да се пречистят душите ви в белотата на снега.
Някои от вас не обичат зимата вероятно, за други е любим сезон. За мен тя е винаги спомен за най-хубавите мигове от детството ми, ароматите от кухнята на баба, мирис на греяно вино, канела, ябълки и курабийки.
Аз лично обичам всичките четири сезона, във всеки намирам красивото и не се задълбочавам в недостатъците ,които го съпътстват. Та нима аз самата съм перфектна??!
И така... заваля сняг през нощта:



А на сутринта всичко изглеждаше така...





След часи половина чистене и риене на сняг, потеглих за града.








И така...отново зимата влезна в свое владение. 







Коментари

  1. Това си е истинска зима, красиво и донякъде страховито...

    ОтговорИзтриване
  2. Прав си ! Винаги казвам на всеки, че да живееш в Родопите не е забавление а борба! Тук нищо не е лесно, нещата са много първични, често нямаме ток, последно спря в петък през нощта в 2 часа , до 17 в събота го нямаше, а после започна една игра: ту го има, ту - не и така до неделя вечер. Конете по пътя също не са забавление, защото във всеки момент могат да ти изскочат на пътя след поредния завой и да бъдат опасни както за себе си, така и за шофьора. Няма да говорим за падащите камъни по шосето, нито- за непочистените пътища...Всичко това тук ме учи на закаляване. Но красотата е истинска и неподправена!:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта