Новия талисман за новата ми кола

Традицията да имаме по едно сърчице в колата за талисманче тръгна от изложбата ми в Ерланген, когато уших много сърчица. Избрахме си по едно и си ги сложихме в колите с Вилфрид.
когато оставихме моето другарче в сервиза и взехме новата ми Хонда




Исках да оставя лаленцето и сърчицето вътре, но Вилфрид ме накара да ги взема. Стана ми тъжно те принадлежаха вече на моето Битълче, но...Тогава си казах, че за Хондата ще ушия ново, специално за нея сърчице и при това...розовко. Този цвят ме привлича винаги неустоимо както за дрехи, така и за грим, а също и за пачуърк и бродеии.КАзаха ми, че е цвета на Любовта. Може би в това се крие разковничето на загадката - аз без любов не мога да живея!
Речено сторено!
След тридневно бродиране е готово.
Ето го и него




Е, сега остава утре да го закача в нея и да са дълги и щастливи години заедно, без аварии и произшествия и колата да е изпълнена с много, много любов!
Лека нощ!

Коментари

  1. Толкова красота няма как да не те пази......та нали красотата ще спаси света!!!!
    Прекрасно е,ИДи!Твое...

    ОтговорИзтриване
  2. Красиво е като теб, самата... И те чакам с новата кола с огромно нетърпение.

    ОтговорИзтриване
  3. Хейййййййй.... страхотна си, слънчево Илианче! С твоята публикация ми вдигна настроението .... като за световно! Благодаря ти! Такова невероятно излъчване имаш.....и създаваш невероятна красота!Прекрасно сърце си направила и... съм сигурна , че ще ти донесе много , много късмет и щастие!!!Честита нова кола! Бъди .... много , много щастлива с нея! Весели празници и те прегръщам силно , силно!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта