Ако да е лудост, нека си е моя!

Винаги обичам да радвам близки и приятели с някое подаръче! Обикновено не мога да подаря на всички, на които бих желала, в живота ми влизат все нови и нови хора...Старая се обаче, хората,които ценя,да получат поне по едно мое нещичко и като го погледнат...да се усмихнат :)! Защото е така и така се случва, аз спрах да си търся отговора на този въпрос, така казват притежателие на нещата ми.
И така... това панерче така ме обсеби, а и се шие така бързичко, че аз тази година заложих на него като подаръчен артикул... и спретнах още две панерчета!


Та вече са...4



Дали ще направя още? Ми честно ли, не знам!Имам в предстоящите 10 дни много пътувания из страната... а после ме чака дългия път до България - почти 2000 км с кола. Решението е взето и този пт ще се предвижвам с колата си! Вече съм напрегната от любопитство и ...очакване за всичко интересно и хубаво,което ще ми се случи на това пътуване, въпреки,че близките ми и съпруга ми изпитват опасения и леки страхове... Защо ли? Ами защото ще съм сама! Ама ка ще да съм сама? Имам радио, дискове и... багажник - пълен с цветя за садене в градинката в Чокманджи!Имам и вас, вие ще сте през целия път с мен и ще ме забавлявате! И ще ми стискате рабира се палци да не ми се случи нищо лошо, да се забавлявам пътувайки и да нямам проблеми по митниците :)!

Пожелавам ви една залез... ето такъв!


И ... вълшебна вечер, разбира се!

Коментари

  1. Митниците няма да ти обърнат внимание на цветенцата, освен ако не е канабис или някое защитено цвете. А панерчетата .... зараза са. Не случайно написах, че сме като краставите магарета - едното като се почеше.....
    Чудно ми е, че се хвана за нещо, толкова Обикновено, имайки впревдид какъв висш пилотаж при твоите творения е. Пожелавям ти да ушиеш набързо още една дузина и да стигнат за всичките ти приятели.
    Пътуването сам има и своите предимства - никога няма да имаш на разположение толкова часове сам, със себе си, но и да оцениш липсата на другия, когато го няма да споделиш, това което те впечатлява от местата през които минаваш и т.н.
    Сигурна съм, че всичко ще мине идеално.
    Таня.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таня, няма обикновенни и необикновенни неща в живота. Необикновенни сатават, когато са докоснати от магията на любовта и желанието да ги направим такива. И понеже съм дала отпуска на Фантазията си...
      Благодаря за пожеланията за пътуването и да,права си ще имам много време сама със себе си! А в момента това ми е много нужно...

      Изтриване
  2. Ида, липсваше ни с прекрасните неща, които твориш и с начина, по който разкриваш тайни кътчета от душата си!!! Обожавам да чета публикациите в блога ти.
    Поздравления за поредните оригинални творения! Винаги подбираш платовете и десените по най-подходящия възможен начин. А за качеството на изпълнението нямам думи!!!
    Елина

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат