Наградата на конкурсът "ЕКО мини пачуърк"

Вече е известен и победителя за голямата награда в конкурса за Еко мини-пачуърк .Това е Румяна Лафчиева с "Градски пейзаж".

Тя ми напомня една друга реална сграда в Австрия - Hundertwasser House/ Апартаментите Хундертвасер/

Честито на Румяна, мисля, че машината отиде на верния си адрес!
Остава етапа за награда на публиката...
И понеже вие,моите приятели ще сте вероятно разочаровани в първия момент (признавам си,че и аз бях така,но забележете!!! - в ПЪРВИЯ момент !!!,защото явно Егото ми се почувства наранено :) ) искам да ви кажа следното:
1. През тази година научих много неща, включително и това, което инстинктивно знаех - че не се вмествам в ограниченията! Душата ми е волна птица и иска да лети-по собствена траектория със собствена скорост и почивки.
2. Не бях си давала сметка,колко много хора държат на мен...Сега,поради една разразила се скоро полемика... ;) заради "две секси лепенки" и едно мое коледно пожелание, осъзнах това. Чувството е страхотно!!! Благодаря ви,че ви има! Бъдете здрави,обичани и обичащи, щастливи ,мечтаещи и вярващи!
3. Мисля че се сдобих с едно ново приятелство...:), времето ще покаже !

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат