Случайности ???

Вчера спрях на едно място,което години на ред исках да посетя. Е,случи се,когато отново преминавайки през населеното място,пак мисълта ми се завъртя в посоката"Ех,един ден трябва да отида там!" си дадох сметка,че този един ден никога няма да настъпи,ако не предприема сама тази крачка. И дали защото валеше, небето се бе схлупило свъсено над пъстрата премяна на есенните дървета,всичко изглеждаше някак забулено в тайна и мистика, ръката ми посегна машинално към лостчето за мигачите и се престроих в лявата лента...
И това,което ме впечатли,не мога да не споделя с вас. Нямах право да снимам там,но когато го видях него,бял,красив и наперен,извадих телефона си...фотото бе останало без батерия от снимките по пътя в планината. В следващия момент ме сепна нечий глас зад гърба ми:"Снимането тук е забранено!" "Знам,отговорих аз,не искам да снимам нищо тук,изкуши ме той, не е ли прелестен??!" "Не съм Ви видяла и нищо не съм Ви казала, снимайте го!"- бе отговора. Е,снимах го,макар и отдалеч,не е ли прекрасен и дали наистина бе там случайно? Той е точно горе,над единствения прозорец:


Толкова много символика в един дъждовен есенен ден...и...дали всичко бе само случайности?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат