Синята роза

Идеята изскочи пред погледа ми,когато започвайки да пртемествам вещите ми от работният ми ъгъл,погледа ми се натъкна на залепналата върху подготвеното и нарисувано в розово-лилави багри платно синя роза...Случайно бе попаднала там или Вилфрид я е преместил там,ако е била изпаднала някъде.Но нещата се случват така,както трябва да станат и моментално реших,че ще я вградя точно там,нея - синята двойна роза,която реално се явяваше отпадък от един друг проект.Нещо,което никога не бих направила реално сама,защото съчетанието би ме подразнило леко...
И така,прихванах я и започнах да я куилтвама след това и да доразвивам идеята,вкарвайки лентички филц,доразвивайки цветната идея от фона.
Резултата до момента е този

Крайния резултат??
Знае ли някой,кога ще му пъкне на твореца онзи творчески импулс,който довежда идете и започнатото до край??! Но е сигурно едно- един ден ще види бял свят и готовата синя роза :) !
Спокойна и нежна вечер ви желая!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат