Блок 5

Току що го довърших,но снимах отделни важни етапи от изработката му.Така при желание от ваша страна,можете да използвате материяла като учебно помагало.
И така ,изработката на ирисите върху водоразтворима основа.Бе ми мнго трудна тази точка,още по вече,че реших да използвам панделка от органза,защото нямах втора панделка в изискваното жълто с ширина 7мм.
Изработване на ирисите върху впдпразтворима основа,след което се изрязват на около сантиметър.


Поставят се във вода за около 5 мин. След което се започва изработването на стеблата на ириса с тел и оверлог- бод.


Тук цветчетата съхнат.


След това се пришиват към изработените стебла,като се има в предвид,че паралелно със стеблата се изработват и листата с усукана панделка.


След като се изработят ирисите,се изработват в следната последователност: розите, листата им и незабравките.Накрая с Френски възел в розово,цикламено-лилаво и тревисто зелено се запълват тук-там междините.

И накрая -завършен.

Коментари

  1. Илиана - честит имен ден! Радвам се, че те познавам!Мислех, че вече си пробвала да направиш кукла, но и с това ще се справиш. Сега повода е празника, а утре ще разгледам по-обстойно снимките, както ти писах, за което ти завиждам благородно.На снимката личицето ти грее - има си хас, аз също бих изглеждала така и нямаше да искам да си тръгвам. Ще попиташ ли жената, която прави куклите и за другите - Валдорфските. Сега се чудя върху кое по-напред да пиша - божествения ирис или за твоята разходка. Но- друг път. Желая ти да несеква творческия ти устрем, в което съм сигурна!!!!!!!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте, Илияна. Прекрасни творения намирам във вашият блог. Благодаря ви за споделянето. С какъв конец пришивате цветята след това върху основният плат?

    ОтговорИзтриване
  3. Таня,благодаря за милите думи и за пожеланията! Колкото до куклите...чакам да ми се обадят през септември,за да знам кога ще е курса :))).
    ТТТ,благодаря! Цветята ги пришивам с мулине в същия цвят на един кат.

    ОтговорИзтриване
  4. Ида,ти,малка вълшенбице... Вечно търсеща,развиваща се,не спираш на едно място.Всеки следващ блок е все по-богат,все по-инересен и по-труден.Но теб не може нищо да те спре.Браво,сладка моя...

    ОтговорИзтриване
  5. Муцунка,мила,загубихме си дирите на последък,но добре че са блоговете!Верно е,че с всеки блок научавам по нещо ново и трудността нараства,но и тръпката е пропорционална,когато видя резултата накрая. Наистина се гордея,с това което научавам и прилагам напрактика. До преди половин година не мислех,че един ден ще бродирам...Благодаря ти за вярата ти в мен! :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Където е Ил,цари красота! Тя е вулкан,бликащ красота!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти Нин ! Красотата в природата просто ме зарежда с най-хубавите усещания вътре в мен, способна съм да я открия в купа сено, малко камъче на плажа, сутришното пеене на птиците, наболите главички на нарцисите в градината, пяната по гребена на разбиващата се в скалистия океански бряг скала... да си я представя как се заражда от... нищото и изчезва в него. Липсата на красота обратно - отнема ми силата, прави ме пасивна, меланхолична и...бавно ме погубва. За това се опитвам винаги да я създавам, пренасям видяното в моя парцален свят и я интерпретрам.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта