Да бъдеш себе си

Днес се наложи да мисля през по голямата част от деня...Не за себе си,моите желания или проблеми, а за другите, хора близки на сърцето ми на прага на отчаянето или- лудостта. И три въпроса ме глождеха през цялото време ,а именно : Как да им помогна? До колко имам право на вмешателство в личния им живот? Постъпвам ли с действията си и думите си правилно?
Преди две минути съзнанието ми визира една мисъл. Когато преди 5 години дойдох в Германия,пиех ябълковия сок чист и се удивлявах на немците как го пият разреден с газирана вода! Сега и аз пия "апфелшорле" и се питам как съм могла да пия толкова сладко нещо като концентрирания ябълков сок?!
Преминавайки тази констатация през съзнанието ми ме накара да отворя лаптопа и да почна да пиша тази статийка.
Преди пет години открито съм се дивяла на нещо, което сега ме кара да се удивлявам от себе си! Но и в двата случая съм била искренна и съм изразявала мислите си открито.Постъпките ми към приятел в нужда,са точно толкова спонтанни и искрени днес и смятам,че са правилни,но след пет години от позицията на житието и битието си тогава, мога да ги окачествя като абсурдни! Но едно е сигурно и сега, и тогава ще бъда себе си! И гласно (че и гръмогласно) ще изразявам мислите си без да изневерявам на принципите си.
Пожелавам ви и вие винаги да бъдете себе си !
Спокойна нощ!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта