Днес е ден за черпене! :))))

Както всеки нормален човек и аз съм се появила на белия свят в един нормален земен ден и то както всяко нормално бебе излязло от сигурното и защитено водно пространство в майчиния корем - с рев ! Този ден е днешния- началото на лятото,на зодия рак и заедно с 21.06 този с най-дългия ден и къса нощ(сигурно за това и не се нуждая от много сън???). Появила съм се преди цели 47 години... Лошото е (или доброто ;) ) , че аз се чувствам на 23, откакто навърших 45, а до тогава бях на 22 :) !
И така....днес е ден за почерпка и забавления!
Да започваме!
Коктейлите:
Бейлиса(за къде без него ;)??!
Ядките:
Хапките и мезетата:

Сирената:
Виното:
Бирата:
И.... разбира се - тортите за къде без торта??! Направила съм много, за всеки вкус!!! :)




Поръчах и Ди- Джей, а избора на музиката -оставям на вашия вкус!
От вас се иска да се присъедините и с много настроение да се забавлявате заедно с мен на днешния ми ден,макар и виртуално!
Усмихнат и прекрасен ден на всички сетили се или пък не за мен на моя ден рожден!
Ваша Дива

Коментари

  1. Весел и усмихнат празник прекрасна!
    Бъди много здрава,усмихната,все така позитивна,бъди цветна,любима и обичаща!
    с хиляди морски целувки
    една капитанша от Варна:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат