Сърца,сърца,сърца....

Ако можеше с ушиването на едно сърце, да се направи един човек по-добър, бих шила сигурно цял живот сърца! Винаги са ме привличали от страничките на другите куилт-блогерки и не съм ги подминавала почти никога.Е,сега дойде моят ред и аз да ги шия и кача в блога си. Надявам се искренно да се харесат на публиката на 17.06. и всяко да си намери нов дом, където да раздава радост и доброта на собствениците му! Знам,че за мнозина думите ми звучат наивно и смешновато,но аз вярвам в човешката доброта и силата на добрите намерения!И шиейки сърчицата, вшивам в тях мислите и чувствата си, както и им давам частичка от моята енергия. Някой днес каза някъде, че съм от друга планета... Бих искала да е наистина така и да има силата да пръскам вяра и доброта сред хората, да не им позволявам да губят куража си и да ги науча,че едиснтвения верен път минава през силата на обединените човешки сили и взаимоотношения. Завистта,злобата,омразата разяждат човека отвътре и му отнемат силата да гради и да е щастлив.
Е,пофилософствах си...
Ето и част от моите сърца.






Денят ми бе дълаг, но се чувствам удовлетворена!
Пожелавам ви спокойна нощ и един прекрасен днешен ден!
Ваша Дива

Коментари

  1. Аз съм хиляда процента убедена,че сърчицата ти са вълшебни!Знам какво влагаш в тях и няма начин и другите да не го усетят!Те са заредени с любов и във всяко от тях има късче от голямото ти сърце!Благодаря ти за удоволствието да се докосна поне от тук до тях!

    ОтговорИзтриване
  2. Тези сърчица заредени с толкова много любов са прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  3. Да, аз казах, че си от друга планета и ще го изкрещя на висок глас!Прекрасни са!
    Таня

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Размисли на глас за домашното огнище

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?