Нещо старо, в нещо ново

Днес ших отново след завръщането ми от България. Признавам си,че по някакъв начин отнощенията с хората ми се отразяват по един или друг начин върху творчеството. Но си дадох сметка,че живота продължава,аз искам да му се наслаждавам и е време да помисля и по вече за самата мен. За това започнах да чета - нова книга, която си купих в България.Мсля дори,че ще ми е полезна. И днес започнах да оформям една бродерия с панделки в калъфка. Винаги е сложно да се върже една цветна бродирана композиция с пасващи й цветово платове,но мисля,че това на мен ми се отдава.Мисля,че и сега се получи.Въпроса -загадка ще е в изработването на гърба на калъфката,понеже почти винаги ги правя двулицеви.
Ето го лицето:

Пожелавам ви една прекрасна и спокойна вечер !
Дива

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта