Завърнах се!

Отново съм на линия! Изморена, леко неудовлетворена от събитията, които ме накараха да стигна непредвидено до България, но и заредена с много зеленина в очите! Завърнах се с едно ново приятелство , което се надявам да продължи в следващите ми години и със едно старо познанство, което се надявам да е минало границите само на добрите отношения и да се превърне също в приятелство. А това са хубави емоции, като се замисля, живота ни и преживяванията ни са плод на човешките ни контакти и взаимоотношения, това значи, че аз съм се върнала с безценно богатство!
Получих и един прекрасен и неочакван от мен подарък от 4 жени с които живота ни събра по странен начин пред по-вече от 20 години...Уви, не можахме да се видим на живо, но това не пречи на емоцията да е силна! Времето е пред нас!
Ще ви разкажа в снимки в следващите дни за новите ми пътувания в Родопите и красотите на България които видях през това си прибиваване в Родината, но сега ще ви покажа, как ме посрещнаха Родопите, в първия ми следобед там:

Пожелавам ви една прекрасна нова седмица!
Дива

Коментари

  1. Добре дошла!Липсваше ми!Радвам се за теб и се надявам че си заредила добре батерийките и си готова за нови подвизи.С нетърпение ше очкавам разказите ти.Хубав ден,Иди!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта