Моята пролетна Тоскана

Е,довърших го и това пано.Мисля,че е едно от любимците ми,сътворени от моите ръце.Толкова ми харесва,че се разрових в снимките в нета,за да видя  как изглежда наистина Тоскана.И си мисля,че ми предстоят още мноооого Тоскани в различни сезони и окраски. Влюбих се в това място, където още не съм била, но знам  вече -непременно ще отида един ден !
Е, ето я, вече е и рамкирана, само дето нямам подходяща пръчица тук, за да я видя на стена как ще стои.
 И малко за отмора си поиграх....и ...направих втори вариант на картината :).
Ето го и него:
Защо не можеше така бързичко да става и в деиствителност, както може да го прави компщтъра?!
Е, аз за днес се отчетох, сега за отмора ще почистя къщата и ще седна на балкона с книжка в ръка.Заслужих си го !
Пожелавам ви и на вас щастливи и спокойни мигове в остатъка на деня.

Дива

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат