Нощен град - пред завършване

Да,знам че за някои е странно дългото ми отсъствие в блога ми. Имам натоварен период , много задачи, много пътувания, едно от които за две седмици ще ме доведе и в България .Пак ще ми е много напрегнато и там, а още по-когато се върна, защото ще ми остават само две седмици до изложбата в Зенден, където като член на групата "Vision"участвам и аз. Единствената съм,която прави пачуърк и текстилни картини. Другите са художници, скулптури, мозайка, метал , филц, керамика,бутикови аксесоари и изделия от кожа. Колкото по   наближава датата, толкова по се усилва усещането в мен, че няма какво да покажа, което е смешно, но е факт. И за да не се прескачам половин ден в нерви, си направих списък и план-първо в списъка е довършването на това пано и от две седмици работех усилено над него.Е,остава да го изрежа и кантирам.
Ето го:
Е,аз се разписах в блога си отново :).Спокойна вечер!

Коментари

  1. Имаш ли идея, Ида каква си магьосница?! Помня началото и даже с буйната си фантазия не предполагах, че такъв щ
    е е края!

    ОтговорИзтриване
  2. Ели,не знам за магията,ама знам,че искам още и по- вече да бях постигнала,но толкова много с дреболийки както тук-не бях си играла.Сега трябва да измисля вида и начина на избродиране на луната, а ако ми остане време- и площадите.
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Вълшебно е..............
    Откога го чакам този град и си струваше чакането!!!Разбий ги на изложбата!

    ОтговорИзтриване
  4. Илианче,за пореден път ме разби.Отсъствах,бях си на Добрич при баща си и не съм следила какво става в нета,но това,което виждам е изкуство от висша класа.Желая ти успех от сърце.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта