И още една осъществена мечта!

Това е още нещо,което съм желала да направя винаги. Но не се чувствах готова с качестовто на куилтване на свободни ръце,т.е.  когато зъбите на машината се изключат. Може би така се получава при мен,когато първият ми опит в нещо е несполучлив или - неуспешен. В такива случаи вземам решение,че не мога да го правя и не се опитвам по вече. Но този път желанието ми да успея явно винаги бе по - силно от неуспеха и не се отказах да опитвам и опитвам отново.
Е явно момента дойде,когато посегнах към четките и боичките и върху чисто бялото платно с боя в бледи тонове нарисувах полята и короните на дърветата. Филц си бях купила отдавна,още преди два месеца заедно с поръчаната за работа с филц книга.Не ми дотрябва да я чета,знаех какво искам,не знаех дали е правилно това , което правех,но е факт, че се получаваше желаният от мен резултат. Днес привърших и последния бод. Ето,това са моите пролетни дървета ,с вграден филц върху рисунка. Размерът на изделието в момента е 21,5,на 44 см.
Това е преди изработването и прошиването на небето:
а това е гърбът на куилта:
куилта с вградените облаци и капитонираното небе:

Готово!
 
Винаги съм следвала мечтите си,дори и тези,които са ме обезсърчавали и са ме карали да се чувствам неуверена в себе си. Знам едно, ако аз не си вярвам, едва ли ще ми повярват и другите. А те доста често не са вярвали в това, в което съм вярвала аз. И си мисля, че докато вярвам в безрезервната подкрепа на Вселената, затворени врати в моя живот няма да има!
Сега съм заслужила да взема едно судоку и да се разтоваря, решавайко го, а после-малко книжка, припичайки се на диванчето на слънчевите лъчи, влизащи през отворения прозорец!

Коментари

  1. Мила моя,Иди!Възхитена съм!Наистина ставаш все по-добра и по-добра.Няма да ръся суперлативи,само ще кажа че е много красиво,наистина ме грабна!А думите-те сякаш са отправени към мен,защо ли?
    Благодаря че те има и си моят пример и вдъхновение!
    Целувки от България!

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежно! И си много права -следване, гонене и после нови мечти!
    Сигурна съм, че си се забавлявала с него. Личи му.

    ОтговорИзтриване
  3. Ида,поздравления!... свършиха думите за възхищение...

    Чудя се какво ще е следващото предизвикателство ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Ида,скъпа,не спирай да мечтаеш.Докато дишаш-мечтай!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви от сърце!
    Рали,че се забавлявах-забавлявах се,но и доста се притеснявах, защото знаех, че правя нещо, в което изобщо не съм силна - капитонирането. Обаче все си повтарях следното: "Щом другите го могат,ще го можеш и ти! Само още тренировки и опит , и си готова! И те не са се родили научени! " И така...през цялото време :) .
    Лайза,самата аз не знам какво ще е следващото, но ще разберем - надявам се да е скоро.
    Юле, не съм насочила думите към никого, а ако ти смяташ така, значи има някакъв смут в душата ти, който аз съм докоснала...
    Муцунче,дори и да не го исках,пак щях да го правя ! Явно съм орисана да съм мечтател!
    Усмихнат ден на всички,които ще се докоснат и днес до моите странички в блога, а и на всички, които са убвдени,че една усмивка,може да преобърне света! :)))))

    ОтговорИзтриване
  6. аз пак със закъснение, но... да си кажа колко много ми харесва:) радвам се, че те познавам!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат