Фуксии

Много харесвам фуксии,толкова са едни пеперудени,балеринести и винаги има с какво да те изненадат в цветовата гама,защото хибридите им са безброй!И най-възхитителното според мен при тях е как съчетават тромавото си и не до там изтънчено тяло с грацията на гавата си,т.е. цвета.Понякога съм си мислела че дръжчицата им ще се откърши под тежеста на кичестия цвят,но те  я изтържат.Удивителни цветя и с толкова много лица!
И е съвсем естествено да искам ,да ги избродирам!:)
Началото...рисуване на спомагателни клонки(които в последствие ще ме тормозят,поради несъответствието на цвета им с този на панделката,която намерих и купих-избора не е никак голям,а цените-убийствени).
После нанасяне на схемата и позициониране на цветовете
а след това идва и ред на първите листа
и съответно-първия цвят...
и следващите от първата клонка,както и пъпките им:
До тук съм стигнала.Налага се да приложа бродиране върху листата ,за да махна дразнещия им цвят.Нямам нужната ширина лента от 13 мм и се получават рехавините в цвета и това ме убива.Книгата е на английски,където са обяснени различните панделкови бодове,а това ме бави и раздразва,но каквото и да става,ще ги довърша и се надявам,да станат красиви .Тогава ще ги вградя в стенна картинка и....
Очаква ви продължение ...


Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта