Новите ми игли

За тях може да се напише роман...Толкова емоция имаше за мен в избора и поръчването на едни игли за бродерия! Никога не бях се замисляла,каква важна роля имат иглите за изработката на една красива бродерия и колко могат по същия начин да я развалят,ако не са правилно подбрани.Не мога да кажа,че съм вече техен познавач и едва ли някога ще стана,защото те са допълнение към моя куилтърски свят,но се радвам,че ми се наложи да науча и нещичко за тях,както и да се запозная  с единнов човек,благодарение на който разбрах за тяхното съществуване.
Та днес след едно дълго лутане и очакване ,те пристигнага от Англия. Вече се бях отчаяла,че ще си тръгна от в къщи бяк без тях,но точно днес пощальона ми ги донесе.Радост,радост!!!
Ето ги и тях,главните героини на този разказ:

А с това се занимавам в момента,вкарвайки английските госпожици веднага в действие!Понеже правя първи опит вместо конец да използвам панделка,доста ми е трудно,но съм доволна от резултата.

И по-от близо

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта