Хранене,здраве,отслабване...

Каня се да отворя една специална тема в блога си,касаеща една клубна диета,която в Германия е много популярна,но в България е почти непозната.Нарича се "Контрол на теглото" и началото и тръгва от Америка преди по вече от 35 години.
Понеже аз винаги съм била дебеланка,след раждането на първата си дъщеря,знам какво е да си пълен,да не си намираш дрехи,да нямаш настроение,да носиш 2 ведра вода в по-вече,както казва съпруга ми,и какъв товар е излишното тегло за нашето сърце.Преди почти 2 години свалих 20 кг по системата на Weight Watchers.Невероятна е! И най-хубавото е,че няма забрани,няма табута,и няма характера на диета.Това е един нов начин на живот и една нова възможност за вашето тяло.Ако успея,да се справя с всики материали,които бих искала да поместя тук,ще започна тази рубрика.Защото това е една сложна и комплексна система,основното в която е едно-ежедневно записване на всичко,което поставяме в устата си.А ти има свой еквивалент в точки.Изчисляването им е доста сложно,но има 18 базови продукта наречени:"Засищащи глада",които са строго въведени като точки и човек може да ги прилага безусловно.
Лошото в България е това,че на продуктите в магзините и до днес няма таблица със
съставките ,които се намират в дадения продукт: килокалории,мазнини,въглехидрати,протеини.
Още нещо ме спира,а то е,че когато аз ходих на курса,точковата система и сегашната са променени.Аз имам старите проспекти и брошури,както и стария калкулатор,и гид за пазаруване.А сега нещата са променени,но честно,факт е,че сега след нова година се бях отпуснала,и започнах от няколко седмици системата и вече съм с 2,2 кг по-лека.
Много важна е зависимостта на нашия организъм и наето активно ежедневно движение.Да не кажа,че е основното помагащо в допълнение да се слабее.Аз открих така за себе си фитнеса и велоергометъра,вече си го имам в къщи.Но сега сме пак на ново местоживеене,фитнеса ми е на 180 км,колелото-в къщи.И резултата не закъсня- качих почти 9 кг! Ще се наложи да се стега и положа много воля,за да започна да правя гимнастика сама в къщи,нещо,което честно никак не ме очарова! Но ще трябва! Когато веднъж усетиш лекотата на тялото си,качваш стъпалата без редовното тежко дишане и се чувстваш лек,като волна птичка,е много трудно да се примириш отново с напълняването.
Надявам се да ви зарадвам в близките дни,ако не успея напълно,поне ще се опитвам да давам рецепти ,на неща,които готвя по системата.Уверявам ви,много са вкусни,нищо,че повечето пържене се извършва с една чаена лъжичка олио!
Желая ви спокойна нощ!
Дива

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта