Импулс

Три дни не се бях докосвала до какъвто и да било шев...Явно ми е било нужно,а и толкова други неща имах за вършене по план и без такъв...Когато живееш на две места и домът ти не е обитаем,винаги има какво да те подразни в него и да намериш хилати неща за чистене и привеждане в по-добър вид.Така се завъртяха и моите вторник и сряда,в добавка отидох веднъж до фитнес залата ,а за награда се поглезих и с една сауна накрая.Видях се и с двете си приятелки,което винаги ме изпълва с нова енергия,обогатява ме с нови знания (и двете четат много) и си тръгнах с две нови книги за четене "Автогенен тренинг" и "Медицински речник на болестите"-тя ми е подарък от Ива,защото бях споменала,че искам да имам анатомична книга на човешкото тяло със снимки ,описания на отделните заболявания и т.н.И тя видяла тази на промоция и ми я купила,като и не даде да се изрече за плащане.И двете книги са на немски,но това е добре,ще се трупат едновременно двойно знание: езиково обогатяване и познание в дадена област.
С автогенния тренинг вече люлях махало и го здвижвак в различни посоки и кръг.Надявам се,да се науча да владея ума си и най вече,да му давам почивка....но нещо с медитацията...хич ме няма.
Та така,че се отклоних от темата,снощи изгледах два филма и вече се канех да си лягам,когато ме прониза неописуемо желание да взема иглата,конците и да шия! Отидих в другата стая,взех първия плат,който реших,че става за основа,нанизах го на гергефа....и ших до 3 часа през нощта ...ирисите,които гледах миналия ден на клипче.Пробвах и къдренето на листата със спомагателен конец,правих и опит за лупина,макар,че си давам сметка,че двете цветя не цъфтят по едно и също време,но смятах,че само ирисите ми са много голи като петно и някак си ниски исках нещо във височина,но и да е елегантно цялото звучене.

Получи се ето това:
 Аз ви казвам довиждане и ви пожелавам един усмихнат петък!
 До скоро !
 Дива

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат