Коледна поща

Най-сетне започнах и аз да получавам коледната поща от вас! :) Така може би е и много по-хубаво,защото усещането за нещо красиво и магично витае отново във въздуха на моя дом!
Благодаря ви за чудесните картички  и още по прекрасни ,топли и дълбоко човешкии  пожелания Нина,Стеф, Светла ,Водолейче,Краси,Мария,които получих от вас! Искрено се надявам и моите подаръчета най-сетне да стигнат до местопредназначението си!
А ето какво получих аз в петък:


Картички от близки исродни души,които са пристигнали в различни дни,но ние вече сме били на почивка и комшийката грижливо бе наредила писмата на масата в хола.Така сега преживявам още една Коледа ! Благодаря ви за което,приятели!

Получих и еин прекрасен ,готов да запее и полети подарък,койо ми създава невероятно настроение,когато погледа ми се спре на него,за това и си го закачих в работната стаичка ,над календара.Така го гледам често  и дори и да съм се замислила над нещо,веднага се разведрявам,виждайки го.Ето го и моето коледно птиче:


Благодаря ти Светле и за личния вложен труд в това гобленче, което наистина е точно мой тип !

И  искам да ви покажа и още един личен труд,който престигна единствено преди Коледа-картичката на Доби изработена лично от нея по техниката пергамано . Доби,много си добра в работите си и ти пожелавам един ден да се преплетат нещата в живота ти така,че ти да доставяш не само на себе си и другите удоволствие,от създадените с любов от теб картички,а и да получиш заслужено призвание и нужната известност,за да получиш и едно морално удовлетворение за творбите ти! А аз ти благодаря,че не си ме забравила ,мила!
Ето я и самата картичка:



Освен вашите мили изненади,аз получих още една и от любимия ми съпруг,коята си бе наистина изненада,защото дори и не съм си помисляла за такъв подарък,тъй като си имам вече нужното в тази област.През цялото пътуване от Офинген до дома ни,карайки колата,той си тананикаше,а понякога и пееше"Тиха нощ,свята нощ" !Толкова ме шокира това,че дори се и уплаших,когато това се повтори за 5 или 6 път и му пипнах челото,да не би да има температура,което искренно го развесели! Където по пътя виждаше още коледна украса и светещи лампички,се разпяваше и с пълно гърло! Е,кажете ми,не е ли стряскащо?!
В  къщи освен редовната поща,моята българска поща и неговите стандартни писма с реклами и сметки,се мъдреше и един огромен кашон.Като го видя Вилфрид се разпя отново...А когато се навечерях(той гладува в момента,стандартните си 4-5 седмци без никаква храна,поема само течности като вода или апфелшорле,от време на време зеленчуков или пилешки бульон,но това вече в последните 2-3 седмици го добавя и това се повтаря всяка година след Нова година! Гордея се с неговата силна воля ,но аз не мога като него!) той постави пред мен на масата кашона и най-отгоре коледната ми картичка от него и с пълно гърло се разпя и разсмя на шокираното ми изражение ,най-вероятно,а после каза на български:"Честита Коледа,Илианчи Или! Това е за теб!"Малко дори се подразних първоначално...но думите,с които ми обясни,защо го получавам,бяха достатъчни...А те бяха следните:" Ти напоследък все казваш,че виждаш трудно и че имаш проблеми с очите и за да не се мъчиш с твоето мъниче,реших да ти взема нещо по- голямо." Ето го и него и моя закъснял поради коледните претрупвания на пощите подарък:



И така, мисля, че  с тези подаръци,вече мога да стартирам успешно и пълноценно заредила и акумулаторчето на душата си със свежа кръв и чист въздух след прекрасната ни почивка на Кьонигзее! Време е за ново творческо дръзновение,нови цели и мечти и превръщането им в реалност! И всичко това, гарнирано с много щастливи мигове, любов и вашето приятелство ! И разбира се нон-стоп усмивки!  
Ето аз ви се усмихнах :) ! Усмихнете се и вие!
Ваша Дива

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат