Крейзи блок "Пролет"

След синия крейзи блок,който си уших за да се уча да бродирам на него,ми дойде мисълта,че мога да ушия още 3 блока,в различни разцветки и с различни мотиви,така ,че да направя после едно общо пано,наречено "Сезони". И ако приемем синия блок за "Зима".то идва ред на пролетта ! :))
 Е,ето я и нея -"Пролет",уших я тази седмица  между другия основен шев на пано "Лалета"
.Опитах се да изразя всичко,което за мен означава пролет,затваряйки очи. Дъхава и ароматна изпълнила въздуха с мириса на нарциси,лалета и дъхава горска теменужка,изпъстрила въздуха с пърхащите крила на пеперудите,летящи весело над горските полянки,песента на веселите птички,кацнали сред клоните на напъпилите плодни дръвчета,веселите малки паячета плетящи в тревата и храстите проблясващите на слънчева светлина мрежи ! Всичко това се опитах да го събера тук,в това квадратче с размери 25 Х 25 см.Провокирана,че трябва да продължа да бродирам! При това си купих и нови конци - ето ги :
 Свежи, искрящи, бликащи от живот цветове в меланж чилета мулине и перле на "Анхор", безбожно скъпи, но от нещата, за които не ми се свидят средтства и искам да е най-доброто!

Ето го и самото блокче:
Сега си имам ново място за трупане на бродировъчен опит!
И вече първите бодове  от изминалата нощ са факт:








Тази седмица си отивам у дома и се надявам вече да ми е пристигнала новата книга за бродерия.Толкова се изнадах да я чакам! А също и иглите ми за бродерия ,които с помощта и съдействието на  Iren Yamami (голямо благодаря! :)  ) си поръчах от Англия.
Оставям си машината при Вилфрид,в къщи е бродировъчната и ще видя какви ще ги творя у дома,но ще отделя по-вече време за 100 си саксийки с цветя :))! Надявам се белия ми дендробиум Нобиле  вече да е цъфнал !
Спокойна нощ!
Ваша Дива

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта