Новото ми пролетно пано "Лалета"

Плата с лалета закупих миналото лято.Грабна ме от раз , толкова свеж и жив, все едно, че гледах моята градина през пролетта !
Нищо , че изобщо не ми трябваше  купих платчето , а  бях отишла в магазина за нещо друго.Позната действителност,за всички заразени от вируса "Куилт" !

Друга част от  платовете закупих миналата седмица на разпродажба и от два дни  започнах с рязането....Какво искам и какво ще се получи - самата аз не съм наясно..., но знам,че ще лъха от него на свежест и пролет. Е началото бе положено миналата вечер.




Вчера уших първия елемент

а днес се борих с това
И за днес-достатъчно.Сега ще пошия върху синьото крейзи блокче малко бодчета :) .
Спокойна нощ!
Ваша Дива 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта