Новата ми възглавничка

Да! Тя вече е факт и се кипри на диванчето в коридора,който чака да бъде освободен от коледната си украса.Ще се захвана с това праз тази седмица,просто след нова година не съм си била в къщи до този уйкенд.
Та възглавничката с две лица е вече факт и изглежда ето така:


А това е от другата й страна:


Много й се радвам,защото се преборих с един свой страх-да капитонирам от "А" до "Я" нещо по-сложно,с много извивки и дребни елементи. Смятах,че няма да издържа психически на изпитанието и ,че ще са ми нужни поне една седмица дни,за да го сторя,но го направих точно за един ден от 12 часа...
Сега ще мисля за следващата идея,а и имам какво да довърпвам,толкова започнати и недовършени неща имам,но точно и това е тръпката!
Аз днес смятам да стигна до фитнес-студиото,където не съм била по вече от 2 месеца и да решавам много Судоку,мързелувайки ;).
А на вас ви пожелавам един прекрасен неделен ден с любимите хора и занимания!
Ваша Дива

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта