Честита Нова 2011 година!

На прага на поредната Нова година сме. Поредната, новата, тази, в която се надяваме да се сбъдне несбъднатото или да покорим света, да станем по-заможни, по-известни, по-успяващи. Да бъдем по-обичани, по-щастливи, с по вече късмет. Да има по- голямо разнообразие на трапезата ни, по вече дрешки в гардероба, шкафчето за обувки да е пълно и да се пука по шевовете от новите добавени чифтове...Да обиколим света, да посетим непознати за нас нови страни и светове, култури...Да вземем мечтаната диплома за висше образование, да получим желаната работа, да имаме по вече време за себе си, за децата и семейството ни. Да ни упрекват по-малко и да ни обичат по вече...
Мога да изброявам още стотици желания,които обитават мислите ни през тези дни. Ние сме хора и до тук сме еднакви: две ръце, два крака, глава с нос , уста и две очи... Но в мечтите и желанията си сме различни и точно това е хубавото на живота на планетата Земя!
Нека 2011 година донесе на всеки това, което е избрал да има, да сбъдне по едно голямо желание и да отвори вратата на мечтите широко пред вас!
Аз лично искам да виждам отразена обичта си в очите на любимия човек! Това ми стига. Другото са амбициите ми, които ще гоня сама както вятъра гони есенните листа. Но за да имам сили и желание за това, ми е нужна любов и докато я получавам и усещам край себе си, ще постигам желанията си! Вие сте една частичка от тази любов, вашите ежедневни посещения на моята страничка, коментарите ви, усещането, че ви има и че сте до мен! Благодаря ви!!!

Тук е моят поздрав към вас!

Зимна приказка

Весели празници!!!

Усмивка!!! :))
Ваша Дива

Коментари

  1. Честита Нова Година и от мен!
    Нека всичко, което си написала, стане реалност, а дано реалността е подобна на прекрасния зимен поздрав, макар и рисуван!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат