Възглавнички към пано "Залез"

Знаете вече моето пано "Залез".


Понеже под паното има дървена пейка,на нея има подредени винаги възглавнички.Настоящата възглавничка не пасва в момента,та започнах да шия нова такава.От всичко което правя,най -ми е тежък момента на поставяне на ципа,това ми е от трудно отдаващите се елементи,но и за да съм честна до край,ще кажа ,че не съм се възползвала от техническите възможности на машината си,сега смятам да го сторя и да пробвам крачето за ципове.
Ето първите срязове  на елементите и сглобката им:


Изрязвам 4  еднакви квадратчета от четири цвята плат.Големината е по ваш избор,зависи колко голям краен квадрат искате да се получи. Съотношението е някъде 1:5 с крайния резултат.Аз се сблюдавам с големината  на паното, т.е. 5 см. Сглабям ги две по две и после отново двата правоъгълника. Измервам получената страна и с тази големина правя квадратен шаблон.
Внимание!
Един съвет от мен. Логично трябва страната на шаблона да е намалена с 1,5 см,т.е. допуските,влизащи от двете страни в шев. Виждате, че аз не го правя. Това е така, защото при шева винаги се получават леки изкривявания, никой не е перфектен. Когато съм оставила малко по вече, винаги накрая, обрязвам кривите участъци и ги свеждам до квадрат. Ако не съм оставила резерва, няма как това да стане.
И така,ето го първия квадрат,изрязан по шаблона:


Това се повтаря със всички цветове плат-т.е. 4 нови квадрата,които после разполовявам по диагонала на триъгълници.


За възглавничката се използва само единия триъгълник, втория остава свободен. За това аз реших да ушия две възглавнички, за да оползотворя и двете половинки.

Избирам един квадрат за начален и зашивам първо неговия  цвят триъгълник, от неговата страна.


Така обикалям с триъгълниците целия квадрат.


Обрязвам кривите участъци, за което споменах преди малко


Не минава и без "катастрофи", ето тук  съм се унесла на някъде и съм объркала последователността


Когато станат готви, ще ви ги покажа,. За сега са готови само до тук:


Поздрав от мен! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат