Вдъхновение

От няколко дни имам нова книга
В превод ,аз бих я превела смислово така:" Изкуството да се правят картини от текстил".
Страхотна книга,макар и много трудна за разбиране с тънкостите и терминологиите на чужд език(слава богу,че не са ми я объркали и пратили на английски ;))  ).Но има описани токова дребни тънкости,които са ми направо непонятни езиково,макар,че ако го видя на живо ще го разбера и усетя веднага.
Та от нея съм сканирала няколко снимки. Ето малко  разядка за въображението ви!


Аз се  надявам да сънувам някоя нова  моя мечта!           
                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Коментари

  1. Честита придобивка! От страниците, които си снимала, ми идва нещо на ум. Спокойно може да се получи прекрасно 2 в 1 :).
    Любовта към цветята, предадена с възможностите на куилта.
    С очакване да ни покажеш осъществена сънуваната мечта!
    Дия

    ОтговорИзтриване
  2. Ако щеш вярвай,ама и аз точно това си помислих,но ако съм до край искренна със съвеста си,по-ме вълнуват в книгата пеизажите,слабост още от годините,когато смело държах четката в ръка...

    ОтговорИзтриване
  3. :)
    Затова ли "Залезът" първоначално определих като "пейзажен" куилт :)?
    няма начин да не успееш? стис палци
    Дия

    ОтговорИзтриване
  4. Ами Дия,да.Това се опитах да направя,ама съм далеч от техниката ,описана в книгата.Аз съм си сътворила някаква моя.Като се замислиш обаче,кой създава всака една техника?Нали пак някой пръв я е изработил,а после се налага или-не.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат