Моите картички

Не мина и без това да опитам в живота ми. И все още правя картички, но не мога да кажа, че те са ми слабост. Прибягвам към тях явно, когато идеите ми за куилт са на изчерпване или "в глуха улица". След направата на няколко хартиени пъзела, явно съзнанието ми се отблокирва и мога да продължа с шева.
Ето някои от картичките, които съм направила:
























 

Последните две са поканите за сватбата на голямата ми дъщеря, която бе през юни тази година. Всичките 67 покани ги направих сама и с огромно желание.Както и украсата на масите в ресторанта, номерата им, бутониерите и много други, но това ще разкажа в собствена темичка-поводът си заслужава.
Спокойна нощ от мен!



Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта