Днес е ден за рязане

И така, от известно време исакм да ушия едно не много сложно одеялао , но това не означава- некрасиво :). Въпроса е, че ще е подарък, за човек, който основно е фен на черния цвят в гардероба си ... или поне - аз го познавам като такъв. Знам също, че харесва тъмносиньо... и на него заложих, като цветови акцент, в нещо цветно, но не ярко и крещящо, а приглушено пастелно, в същия момент- свежо.
И така, днес бе ден за ровене, избиране , гладене на избраното и рязане...
Малко снимки в тази позледователност няма да навредят, а в мен узрява бунт срещу мен самата- ще трябва да отделя ден- два и отново да въдворя ред в кутиите и творческия си гардероб- тотален  цветови хаос е!
Плата, от който тръгна всичко е този на цветните квадратчета... ще ме облекчи в изработката тази схемичка, а събира в себе си цветово всички следващи цветови участници в одеялото.


Избор и на макара...още не е окончателен. Хайде сега да видим как се позиционира шареното квадратче между другите цветове?  И така... останаха само тези, дето са на гладачната маса... над 30 други- отпаднаха...


 Размисли над това, дали да не си усложня живота... и да вкарам малко носталгия по Прованс или... Тоскана, кой както го пречупи през призмата си с тези цветни панели на кани, купи с плодове и цветя и сърчица окичени  в цветя...Аз все още го умувам, защото ако да, ще трябва да достигам с допълнително обточване и рязане на ленти до... почти  квадрата с размери 13 Х 13,25см или - двоен квадрат.


Имам време за размисъл... оказва се, че моите 126 квадрата, които днес нарязах, са капка в морето - по схемата, която Вифрид ми пресметна и разчерта- нужни са ми 381 такива ... мъка! От друга страна, ще стане по- свежо , защото поне още 100 квадрата ще са в екрю- от цветовете няма да мога да изкарам много още.
Така изглежда цветовия ми подбор.


Мога да си помисля над идеята и да си вкарам ''сърдечни проблеми'' като забавяне и трудност, правейки върху част от белите квадрати апликация на сърчице, водена ето от този модел, който много харесах в Пинтерсет май да бе?






И така... това е моето много квадратно пачуърк  ''Судоку''


Да видим ще го реша ли правилно? ;)
Е, хубвото на пачуърка е, че винаги можеш да се явиш на поправителен - корекциите са разрешени! :) :) :)
На  вас- хубава  и романтчина вечер- без корекции ! :)

Коментари

  1. Тъйййй , разбрах вече че ще е одеало :)))
    Ако разбера и за кого е ще е чудно ! :)))
    Много останах замислена като видях снощи цветовете - знам , че не са твоите цветове ... Но пък , знам че ще стане нещо много хубаво и нямам търпение да го видя !

    ОтговорИзтриване
  2. Всяко нещо с времето си Юле... :) И...аз не съм пристрастена към нито един цвят, освен може би към розовия, но в различни настроения имам различни предпочитания освен към червения цвят, той в чист нюанс отсъства в гардероба ми...А ти , не се замисляй много, ще си направиш бръчки на хубавата главица :)!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат