Мъниста,бродерия и...опит да дадеш от себе си за любимия човек.

От тези парченца трябва да се роди калъфче за кутийката на външен хард-диск с размери 8см Х 13см Х 1,5 см.И трябва да има и джобче за кабелчето.Никога не съм шила калъфчета,но ще дам най -доброто от себе си,за да бъде красиво,практично и удобно и същевременно да е едно малко бижу-за съпруга ми.За сега съм нарязала само платчетата и ватата,но с едно съм почти готова-дизайна и бродерията на калъфа.Ших цял следобед и нощ и удовлетворена си легнах в леглото в 5 часа...За мнозина това е лудост-за мен най-добрия творчески отрязък  във времето на деня за моето съзнание ,ум и креативитет.
Ето ги и бродиранеите платчета,разбира се има пак бродерийка с панделки и мъниста.



 
Усмихнат ден !:))
Дива

Коментари

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Една картина от плат