Коледен базар Dillingen


Сега е времето на Коледните базари. Всеки град си има собстбени дати и правила.Ходила съм на доста такива места и шнаги ми е било приятно да отида отново, но още по-хубаво е,когато това е на ново и непознато място.

Готови ли се за разходка? Тогава да тръгваме към Slossgarten в Dillingen.
Ето го замъка

И входа на базара


Първите павилиони традиционно са с хапване и сладки лакомства за малки и големи


От тук започват павилионите и обикновенно всеки събира средства с някаква благотворителна цел.
Най-голямата шатра принадлежеше на някакъв църковен орден-продават монахини
Непосредствено след нея е и пършата ни спирка за традиционнич глювайн,с който Вилфрид ши казва наздраве ,а аз като шофьор пих детски пунш

Това са отоплителните гъби-хванахме точно момента на смяна на газовите бутилки



Тук  ви показвам един щанд с атрактивна керамика с доста добри цени -нагоре,на мен ми е леко кичозно,но е атракция



Настроението е на ниво,навсякъде има щандчета за хапване и пийване

И щандовште с коледни украшения





Има и "жива" крипта

Щандът с шоколадови ябълки е празен,вероятно всички са на диета??!







А тази дама изработва декупаж


От тук си купих нещо за спомен


И така,мина и този ден...
Ваша Дива

Коментари

  1. Коледното настроение е навсякъде! Чак ви завиждам за този ден! Благодаря за разходката!

    ОтговорИзтриване
  2. Както вече май някъде казах - имам си нов ритуал! Неделя следобед си правя хубаво, топло мляко с нес и тръгвам на разходка с Ида!
    Прекрасен коледен базар! Иска ми се и у нас да има такива. Толкова са кокетни тези дървени къщички с изкушения! А на Вилфред има много дяволит поглед, все едно ти казва - аз НЯМА да съм шофьор! :))
    Благодаря за разходката! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Забелязах ти аз ритуала! ;))
    Когато бях дете,имам спомени, че се органиираха такива базари,спомням си окичените с големи цветни крушки бараки... Защо вече ги няма ли?? Ами щото има МОЛ-ове...нали хората трябва да ходят там...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си направим книга сами

Как да си направим водна каскада?

Тази, която носи пролетта